Verkeerde maat besteld retour gestuurd geld terug ontvangen. Dank u.

Prima en snel

De pomp is geplaatst met automatische aanslag en moet het afvalwater 1 meter omhoog duwen en dat doet de pomp prima en met kracht. De pomp is een aanrader.

Gewoon goed

Het bestelde keurig en netjes op tijd binnen gekregen.

Besprokene niet geleverd

Een van twee bestelde Helly Hansen polo's was niet op voorraad. Hiervoor stelde het bedrijf via e-mail een alternatief product voor, waarmee ik eveneens vrijwel direct via e-mail akkoord ging. Nadat verzending uitbleef, heb ik zelf contact opgenomen en ontving een berichtje (zonder excuus) dat ze mijn mailbericht over het hoofd hadden gezien en gingen verzenden. Uiteindelijk twee gekreukte en verfrommelde polo's ontvangen: een van de twee oorspronkelijk bestelde polo's en een andere polo dan degene die als alternatief was aangeboden. Het betrof toevallig een polo die ik al had, dus was hier niet mee akkoord gegaan als ze deze als vervangend product hadden voorgesteld. Het oorspronkelijke product dat ze niet zouden kunnen leveren, is op het moment nog gewoon op de site voorradig en te bestellen. Het voorgestelde (en niet ontvangen) alternatief is wel out of stock. Raar verhaal... Bijzonder rommelige indruk bij deze eerste bestelling. Ik ben blij dat m'n bestelling polo's betrof en geen zeilkleding of spulletjes voor m'n boot; dan was ik voor een groter bedrag het schip in gegaan. Er is duidelijk werk aan de winkel voor IJben op het gebied van online voorraadbeheer en order-afhandeling. Afhankelijk van hoe IJben dit oppakt, was mij eerste bestelling ook mijn laatste en shop ik voor de watersport weer bij de concurrenten.

Goede prijs, snel geleverd

Een carbon giek besteld voor een mooie prijs, geen extra verzendkosten en snel en goed geleverd. Zeer tevreden.

Bestelling niet ontvangen

Ik heb geen ervaring, ik heb tot nog toe niets ontvangen. En dat van mijn spaarcentjes.

Tja

Verkeerde levering, das niet zo fijn. Nu geen tijd om dat om te wisselen en af te wachten dus ik laat t zo, maar wel vervelend Wel snel geleverd, das fijn.

Snel en goed verpakt bezorgd

Volgende dag in huis. Perfect.

Wrong information and long delivery

Item is shown as "in stock" but it isn't. Delivery times are false and take much longer. Instead of confirmation the item is packed and ready for sending i got a message how i "ordered two items and because one is not available the delivery will be delayed" - until when? Nobody knows. The order clearly shows just one item. Then in the end the company sends wrong information about the pickup location. DPD message shows one address for pickup, the company another. I am probably lucky i got my item after 9-10 days at all.

top mensen

naar daar geweest om een rubberboot te kopen met alles er op en er aan. ze hebben ons uitstekend geholpen en tips gegeven. heel vriendelijke mensen en top service.

Zeer snelle klantenservice en goede levering

Ik had een vraag over de beste maat voor de handschoenen die ik wilde bestellen. Ik stelde deze vraag via de chat op de homepage en kreeg razendsnel antwoord met een link naar een maattabel. Super! Na het bestellen werd ik geïnformeerd dat mijn bestelling een afwijkende levertijd hadden dus het duurde iets langer voordat mijn handschoenen er waren maar ik was goed geïnformeerd en uiteindelijk vielen ze gewoon in de bus. Goeie service!

Goede service, behulpzaam, goede uitleg, klantvriendelijk.

Wij zijn een hele dag wezen varen. Heerlijk weer, mooie boot mee! Alles was naar wens. We hadden iets vergeten in de boot te laten liggen, dit is ons keurig achterna gestuurd. goede service.

Levertijd langer dan beloofd en misleiding via klantservice

Afgelopen zaterdag 3 producten besteld met een levertijd volgens website van 1 werkdag. Dinsdagochtend gebeld met klantenservice en volgens klantenservice was alles maandag meegegeven aan DPD. Dinsdag volgde bezorging van 1 product via TNT. Daarna nogmaals gebeld, toen kreeg ik verhaal dat 2 producten in backorder waren. Verzocht om dat deel te annuleren en dat zou in orde gemaakt worden volgens de klantenservice. Uiteindelijk toch bezorgd door DPD hierna. Nu zelf op vakantie…. Echt niet mee van deze tijd dit niveau van service. Zeg waar het op staat en sta voor je product en service ipv leugentjes.

Goede uitleg per mail. Snelle levering

Goed product, razendsnel geleverd .

Ik heb een SE 400 hydrofoil voor mijn buitenboordmotor besteld. De montage was erg makkelijk en eerste proefvaart al gedaan . De boot (Zodiac 420 met 40 Pk Yamaha ) planeert sneller , blijft langer planeren bij lagere toeren en de boot is in het geheel minder nerveus . Blij mee

Fijn dat jullie toch tot een goede oplossing zijn gekomen, dank daarvoor

Prima service !!

Vlotte nalevering en een keurig belletje dat alles klaar lag.

Super goede service

Reageren heel snel op vragen. Leveren snel, en als er iets mis is dan wordt het gelijk opgelost.

Snelle levering en perfecte pasvorm!

Zeilbroek HH heeft perfecte pasvorm en was snel geleverd!

Super, zelfde dag al geleverd.

Super, zelfde dag al geleverd.

Goede service!

Besteld en de volgende dag al binnen. Keurig verpakt en incl. juiste info. Top!

Reageren langzaam op vragen, pakje na 1 week nog steeds niet ontvangen

Pakje besteld op 26 juni met aanduiding “vandaag besteld, morgen in huis”. Dat kun je nooit waarmaken als je gebruik maakt van DPD. Na 5 dagen een email gestuurd. Antwoord niet bevredigend: wacht nog 2 dagen, en als het er dan niet is gaan we erachter aan. Na een week weer een mail gestuurd en niets terug gehoord.

Snel en correct

X

Goede pasvorm zwemvesten en zeer snelle levering

Zwemvesten besteld na eerst via andere partij te hebben gekocht. Pasvorm is nu wel goed. Levering ging heel snel.

Ambachtswei 1

8501 XA Joure

Over IJben Season Sports

Welkom op de reviewpagina van IJben Season Sports. Onder IJben Season Sports vallen de webshops Watersportsonline en Rubberbotenonline.